tisdag 12 november 2013

Blä och tvi!

Mår fortfarande kast….. jaja det var väll bara en tidsfråga till jag fick en släng av förkylningen också :(
Jag är tillräckligt mossig för att inte gå till skolan (av respekt för mina klasskompisar och för att jag vill bli frisk fort) men tillräckligt pigg för att sitta och glo på datorn, titta på tv, läsa böcker och göra en frukt drink då och då :-) Nu börjar dessvärre all frukt ta slut, och med detta underbara väder så vill jag inte gå ut :( Jag undrar om jag kan muta syrran med att gå och köpa lite frukt till mig när hon slutar jobbet! :-)

Jag har letat med ljus och lyckta efter cassavarot, men det verkade inte vara helt lätt att fåtag på tyvärr. Men igår ringde min kära mor och sa att hon hade hittat och köpt hem ett kilo nästen! Tjoho nu ska jag göra soppa i massor! Bara ett dilemma! Cassavan ligger i UpplandsVäsby och jag sitter i Solna hmm…
Man kanske kan faxa hit den? ;-)
Nä nu ska jag väll fortsätta och plugga och försöka lösa min fruktbrist på bästa sätt :-)

Plugg plugg plugg :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar