lördag 16 november 2013

Mässa!

I går var jag tillbaka i vardagen, dvs. träning skola och mer träning :-) Så jag började dagen med ett simpass innan jag hoppade på bussen till plugget. Det har varit en vecka med inriktning på funktionshinder i skolan (som jag missade förstås) och i går redovisade alla sina intryck under veckan. Det var allt från film till dans och teater riktigt underhållande :-) första halvan av dagen var det samling i grupperna och en sista genomgång inför redovisningen, men efter som den gruppen jag skulle ha varit med i var klar redan och jag inte hade något att tillföra så ägnade jag första timmen åt att köra MAQ träning. Sen flöt dagen på och vipps så var det dags att åka hem, eller rättare sagt till Kista där jag hjälpte en av mina sponsorer (X-Kross) att bygga monter. Jag fick också träffa uppfinnaren till dessa sportglasögon, riktigt kul!

Det blev en tidigt i säng och tidigt upp för ett monark pass och ett MAQ pass innan jag åt frukost. Så nu ska jag sticka till mässan och hänga :-)



MAQ (Dock lite för mycket svank)

 Lite lek med bollar blev det allt också :-) 

 Filmvisning!

 Tobbe är ju för gullig i klänning!! :-)

 Teater! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar