måndag 18 mars 2013

Tillbaka i Sverige!!

Då var man tillbaka i Sverige igen! Var dock ingen rolig syn när jag tittade ut igenom fönstret när vi flög in över Sverige och det var bara vitt överallt! Men men det går ju att träna i snöväder med :-) Blev en sen kväll i går innan jag var hemma och var någorlunda redo för att sova. Blev en tidig morgon idag med, var upp före tuppen och gjorde lite frukost innan jag började packa upp lite ur väskorna. Hoppade i bilen och stack ner till besiktningen men dom hade ingen tid just då så jag rullade vidare till simhallen. Där blev det ett simkort och jag passade på att titta runt lite, hem igen och hämtade min kära mor för en tur till Stinsen och shopping! Blev några påsar från affären tex. 7 kilo bananer hehe dom var billiga och jag äter massa bananer :-) Nu ligger dom fint upplagda i en korg här hemma. När vi kom hem blev det en liten lunch innan jag stack och hämtade bilen, tog en sväng förbi Cykelhuset och vidare till simhallen för en tur i bassängen. Efter det har jag farit omkring lite till, hunnit med att plugga, hämtat Bibbi och varit en sväng in till stan och hämtat ett par hjul. Nu blir det sängen!! Natt natt!

Dags att simma lite!

Bananer!! Gåååått!!

 Zipp 404! Duger att träna på :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar