lördag 22 december 2012

Distanslöp och backintervaller!


I dag började jag med en distans jogging (ja jag åt ju frukost först :-)), tog en tur ner till stranden och sprang längs med vattnet en stund innan jag vek upp på lite olika småvägar för att sedan börja klättra lite i bergen. Man behöver inte springa särskilt fort när det går brant uppför och dessutom är stenigt och löst underlag för att det ska kännas ordentligt i benen. Väl hemma igen blev det lite recoverydricka och en powernap innan Fredrik ropade att maten var klar, gott med lite lunch! Efter lunchen låg jag mest och slappade, tittade på film och halvsov innan det var dags för ett litet eftermiddagspass. Det blev några backintervaller på MTB ganska brant och riktigt stökigt underlag tyvärr han jag bara 5 stycken innan jag fick punktering men det var bra tungt ändå, rullade hem och tog en dusch innan vi tog en promenad ner till gallerian och handlade lite mat och frukt. Blev kyckling med stektris i kväll. Nu ska jag ta och skruva lite cykel och sen blir det nog en tidig kväll, i morgon blir det långtur 16mil och 5000höjdmeter! Ingen av oss har kört den rundan tidigare (runt Teide) så den kan ta mellan 6-8 timmar beroende på hur många gånger vi kör fel :-) Rapporterar i morgon kväll hur det gick, och förhoppningsvis blir det några fina bilder också!

Har ju inte visat hur vi bor! Så här kommer lite bilder på undervåningen :-)
 Cykelställ ;-)

 Kök med tvättmaskin?

 En liten toa!

 Matplats!

 Framsidan!




 Gallerian!


Lite bilder på väg hem från affären :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar