onsdag 27 februari 2013

Lååång dag!


Det blev en riktigt lång dag denna onsdag, började dagen med en lätt frukost innan jag och Stefhan rullade ner till stranden för Öppet vatten simning. Tro det eller ej men idag regnade det faktiskt på förmidagen (första gången sen jag kom ner) men det gjorde ju inget vi skulle ju ändå blöta ner oss. En timme låg vi i och sen till kallduschen och vidare till Marcadona och stödhandla lite J Efter det blev det lunch och vila lite, och lagom till cyklingen var solen framme och vägarna var torra J. Idag blev det fyra och en halv timme trampandes, lite uppvärmning och sen styrka i backe och nerrull efter det. Hem och byta om, ut på löppass en timme i snabbdistans tempo. Ja det känns att man har rört på sig idag kan jag medge! Nu i skrivandes stund ligger jag med benen högt och ska väll knåda ur dem med rullen hade jag tänkt, känns som jag kommer somna utan problem idag J I morgon tar vi nya tag dock lite lugnare pass på schemat J Natt natt!!   

 Vilken kille ;-) haha så vackert med cykelbrännan :-)

 Blogga blogga :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar