torsdag 18 april 2013

Uppsala – Göteborg!


Ja då har vi (och med vi menar jag Jag och Fredrik)klarat den första etappen av våran resa till Holland, efter en god natts sömn blev det frukost och ett snabb pass på den lånade cykel som jag ska köra på. Tycker jag har lyckats ställa in den riktigt bra, ja det känns ju ganska bra på trainern iaf. Vi får se hur det känns när jag börjar trampa utomhus J vi lämnade Uppsala strax efter elva och var nere i Göteborg strax innan fem. Jag fick verkligen hålla i ratten ordentligt för att inte blåsa av vägen J Men nu ligger vi i hytten och jäser framför tv:n. Jag har också köpt en liten maskot åt oss, eller det är två rättare sagt J nä nu ska jag fortsätta jäsa innan det är sängdags! Natt natt!

Just parkerat i båten :-)
Våran trevliga hytt :-)
Killarna som ska ge oss tur ;) hahaha!! Såklart vi måste ha en älg som maskot :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar