måndag 1 april 2013

Bra avslut på påsklägret!

I går blev det en lite lugnare dag, hade tänkt köra monark hela sändningen från ronden van vlaanderen men tröttnade av tristes efter två timmar :-). Jag gick och la mig på soffan och tittade på resten därifrån i stället. Sen blev det en promenad med hunden och styrka innan middagen och vilan resten av kvällen.

I morse var jag uppe redan vid sex rycket och gjorde en nu mera normal portion med frukost :-) Dvs. ca. fem mackor med cashewsmör och banan, en skål (ja jag får inte plats i en vanlig tallrik ;-)) med gröt eller för dagen musli och en himla massa frukt. Sen låg jag och jäste maten och plockade ihop alla saker som skulle med hem (som typ 4 par löparskor och annat skoj man behöver) Sen började jag springa hemåt, ja inte hela vägen då utan jag kutade 30km sprang i 4,30 tempo så det blev ett lagom distanspass . Kände dock att snabbdistansen i lördags satt kvar lite i benen men det gick bra. Pappa hämtade upp mig strax innan Söderbykarl och resten av vägen satt jag och halvsov i bilen. Väl hemma proppade jag i mig lite mat och stack sedan ner till Vilundabadet och simmade en stund, åkte vidare och handlade lite frukt, ja typ tio kilo hehe :-) (jag har nog inte brist på c-vitamin iaf.) Blev en liten middag, och en tripp ner till Micke för en liten fika och Ironman film såklart :-) Det fick bli en långpromenad med Bibi samt ett styrkepass (bålen) efter det, och nu ska jag väl hoppa i sängen och ladda för morgonens bravader :-) Natt natt!

 Dom sista stegen :-)

Ombyte! 

Varmt och skönt i bilen (men usch vad stel man blir!!)

Vet inte vem som var tröttast jag eller Bibi ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar