torsdag 4 april 2013

Veckan än så länge!

Hmm tiden ja! Det finns inte mycket över av den varan just nu, träna, äta, jobba, träna, träna äta och sova hehe så ser mina dagar ut för tillfället (ja jag äter ju lunch på jobbet såklart :-)) Men utöver detta har jag ju hunnit med att äta middag med Micke K, jag har också varit på mitt första möte på Capio vilket var riktigt skönt (nu är jag äntligen i gång med att få ur demonerna ur huvudet) Så nu ska jag knalla dit två gånger i veckan i ett antal veckor framöver. Träningen då? Jo den går framåt, kanske börjar kroppen vänja sig vid kylan (tror dock inte det ;-)) Var ju lite sliten i benen efter all löpning under helgen så i tisdags innan jag ock Micke åt middag blev det lite lugnare på cykeln och ett lugnt distans pass med just Micke (ja jag simmade förstås på morgonen). I går blev det ingen simning (dom hade problem med några pumpar) Så jag körde tröskel intervall på monarken i stället och på kvällen blev det 60 minuter löpning 30 minuter snabb distans och 30 minuter i tävlingsfart (sista tio minuterna trodde jag rumpan skulle frysa sönder :-)) Jag vill ha vaaaaarmääääää!! buhu jag står inte ut i denna kyla ;-) jaja! I dag blev dit iaf. simning på morgonen och jag fick sällskap av Micke, tänkte jag skulle ta och vila lite resten av dagen och det har jag faktiskt gjord förutom ett litet styrkepass (gummiband och lite core) nu på kvällen. Jag har också fått hem en hel del roliga och fina saker men det får jag fota och skriva mer om senare :-) Nu ska jag sova i morgon kör vi fullfart igen!! Natt natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar