lördag 30 mars 2013

Påsken!

Ja i dag är det ju påskafton, och det firade jag med en riktigt köttig träningsdag :-) Efter en liten sisådär natts sömn (vaknade pigg som en mört vid tre men efter lite stirrande i taket somnade jag om), hoppade upp vid sju tiden och satte mig på monrken och körde ett tröskelpass. Sen blev det en god frukost, en promenad och en tripp till Grisslehamn. När vi kom hem igen hade jag smält maten lagom tyckte jag, så jag hoppade i löpar kläderna och stack ut på en tur. Började med en liten uppvärmning sen körde jag en snabbdistans på lite över 22km, och med uppvärmning och nerjogg fick jag ihop 27km. När jag kom tillbaka hoppade jag upp på monarken en stund till och efter det en lite sen lunch. Sen har jag mest stått och lagat mat hela eftermiddagen, blev en massa linsbiffar, rotfrukter i ugn, bananglass, rawfood äppelkaka och gjorde några choklad praliner. Det blev en riktig festmåltid :-)
Nu blir det lite tv tittande och snart sängen. Natt natt!!

Varmt att sitta inne :-)

 Full fart framåt!

 Men man ska ju stanna också :-)

 Jag tror hon hade det lite halt om bakbenen :-)

Men till slut fick hon stopp på ekipaget :-)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar