fredag 1 mars 2013

Fredagsmys!

Idag var jag  uppe redan klockan fem, pigg som en mört var jag också och hoppade ner i köket för att baka lite! Det blev några stora fina frukostbullar gjorda på...
Musli, havregryn, fullkornmjöl, lite olja, vatten, solroskärnor, salt och kanel. blev ju supergott!! Gårdagens middag var ju också en riktig höjdare!! Soppa med pannkakor (det var ju torsdag) Oscar och Stefhan stod för matlagningen Oscar gjorde soppan och Stefhan gjorde pannkakorna (behöver jag säga att det var vegan pannkakor :-)) Idag blir det börjar jag med simning (som alltid) och sen får vi se lite hur kroppen känns efter lunchen :-) Ha en forsat trevlig fredag!!!

 Soppan!!!
Tomat, spenat, lök, vitlök, ingefära, salt och peppar (som vanligt en avocado:-))
Oscar AkA Kocken!! Levererar i vanlig ordning!!

 Veganpannkakor med frukt och jordnötsmör!! (cashew till mig)
Pannkakorna gjorda på jordnötter (eller cashewnötter) fullkornsmjöl, havregryn, vatten, salt, maizenamjöl!
(om ni undrar varför det sitter en tejpbit på fatet? Så är det för att visa vilka pannkakor det är jordnötter i :-))

 Frukostbullar!!! Patrik har även smakat dom och ger dom tummen upp :-)!

Fredagsmys frukost!!
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar