torsdag 28 februari 2013

Torsdag, tung simning!!

Idag var jag ganska spänd när vi rullade ner till T3, hade nämligen fått ett simpass av syrran! Så jag lånade en kickplatta och en dolme till insimet, varvade ben/arm fem av varje sedan körde jag 1200 meter fart 3, fortsatte med 20x50 meter där jag körde 50 max 50 aktiv vila sen blev det 1000 meter nerbad och några längder med GoPro lek :-) 4000 meter och det längsta jag någonsin har simmat på ett bräde! Var ju ganska sliten efter det passet kan man lugnt säga :-) Cyklade hem och gjorde lite lunch, åt den och gick upp och vilade en stund. Resten av dagen har jag ägnat åt cykling tre timmar, (blev lugnt och skönt pass idag) har också joggat en timme (lika där, lugnt!) Kört lite styrka och ska nu äta lite mat, vila lite mer och sen innan jag lägger mig blir det massage :-) Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Kickplatta!

Jepps allt annat än pigg :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar