söndag 24 februari 2013

Lite mer från igår!

Här kommer lite mer om gårdagen! Som jag sa blev det lite plaskande i bassängen efter frukosten, efter lunchen var jag ganska trött så jag tänkte jag går och tittar på lite film och vilar. Sagt och gjort men det blev bara fem minuter av filmen innan jag somnade :-) Två timmar blev det, sen var det dags att cykla lite. Det var ganska kyligt när vi började men det blev snabbt varmt :-) Vi körde längs 47:an (den plattaste vägen :-)) vi turades om att dra och vi stod på lite extra uppför, blev lite spurter här och var och lite igångdrag, riktigt kul och tiden bara flög förbi :-) När vi rullade hemåt gjorde vi ett snabbt stopp vid Marcadona och handlade lite mjöl och soltorkade tomater (till kvällens brödbak). Och väl hemma satte jag igång med brödet medan dom andra fixade grönsakerna, biffarna och efterrätten!! Det blev en riktigt trevlig kväll!! Som vi avslutade med att titta på Ironman från Hawaii 2010 och åt efterrätten (den godaste äppelkakan i värden!! Kommer nog döpa den till det hahaha) Har sovit riktigt bra i natt och nu på morgonen bakade jag lite frukostbröd och snart ska jag och Oscar ner till havet och simma! Ha en riktigt trevlig söndag allesammans!!!   

Födelsedags barnet lassar upp :-)

 Ungs grönsaker med Stefhans linsbiffar nam nam nam!!

 Bröd med oliver, soltorkade tomater, vitlök och solroskärnor!

 Stefhan fick en present! Några gel och powerbars
(Och smaken var såklart GEL=Banan, Jordgubb och BARSEN=Banan han tycker om banan ;-)) 

Värdens godaste äppelkaka (Rawfood) den kommer jag göra flitigt hemma!! Till den serverade vi vaniljsås (gjord på cashew nötter, vatten, vanilj och en skvätt apelsin)

Triathlon film innan middagen och en annan till efterrätten :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar