tisdag 5 februari 2013

Lite trött!


Kändes i benen att det blev hårt i går :-) Gör dock inget för i dag har jag inget kvalitetspass alls. Testade att köra 2000meter utan vila idag, gick riktigt bra (när jag simmade alltså)! Hade tekniken med mig igenom hela distansen och i ett hyfsat tempo (ingen tävlingsfart direkt men inte häller jätte långsamt) Kändes skönt att bara dra igenom distansen, sen att jag tappar jag en del tid på mina vändningar gör ju inget eftersom det inte blir några i skarpt läge (Då simmar man ju öppet vatten). Så jag lägger ingen tid på att träna vändningar just nu :-) Det känns som det är viktigare att lära mig teknik och få upp farten än att lära mig vända snabbt! 
Oj! Vad det blåser idag föresten! Trodde huset skulle blåsa bort i natt ;-) Efter simningen Åkte jag och Patrik förbi Marcadona och handlade lite, innan lunchen som jag nu har ätit och sitter och smälter :-) blir lugn cykling på eftermiddagen, hoppas det har mojnat lite då :-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar