fredag 15 februari 2013

Fredags!!

Då var det fredag igen! Fick en ordentlig natts sömn och vaknade pigg och glad, Idag blev det en jätte portion med gröt och frukt. Tog en liten vilostund efter det och passade på att plugga lite. Sen ner till T3 och simma. Idag var det fullt överallt när vi kom ner, bara en bana i 50:ian var ledig. Men efter att jag stått en stund och läst vilka banor som faktiskt var bokade fick en herre snällt maka på sig lite och jag fick en bana i 25:an. Körde insim 500meter och sen 10x100meter start 2,10 (inget att skryta med kanske men höll ett bra tempo och satte alla 10:o i samma fart). Körde 500 nerbad innan jag hoppade i duschen och cyklade hem! Blev lite sugen på att göra en ny variant av brödet! Så medan grönsakerna och pastan kokade rörde jag ihop en smet på äpplen, kanel och musli. Det resulterade i ett riktigt gott efterrättsbröd till mig och Patrik som kom hem släntrandes lagom till lunchen var klar ;-) (han fick dock steka sitt eget bröd :-)). Nu sitter jag och smälter maten, och tänkte plugga lite innan det blir en cykeltur, löptur och till sist styrka och stretch! Idag fredagen till ära ska vi göra piroger! (måste tänka ut något smarrigt att fylla dom med bara!?) Ha en fortsatt trevlig fredag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar