lördag 2 februari 2013

Vilken skitnatt!!!

Puh! Den här natten måste vara en av dom sämsta i mitt liv!! (om man bortser från dom när man har haft tredagars kräkan) Har knappt sovit en blund pga. magen!! Har haft en s....sj...a magknip som inte ville gå över, jag har bara legat och vridit och vänd mig hela natten, provade att gå upp och bara knalla omkring men det fungerade inte, provade att titta på film inte det häller, provade också att lyssna på lite skolmaterial men det ville inte häller hjälpa. Jag var så trött att jag bara vinglade omkring i köket och matrummet men så fort jag lade mig ner kunde jag inte somna för det gjorde så ont i magen :-) Så nu har jag klagat tillräckligt och jag mår nu lite bättre men magen är fortfarande orolig, Det blir att koka all mat i dag och inget syrligt så ska det nog fungera tror jag!? Nu på morgonen blir det ett lätt simpass och efter det löpintervaller (Hundskitsrundan x fem). Sen ska jag cykla hela eftermiddagen, ska väll leka med GoPro kameran lite tänkte jag. Har den med varje dag i bassängen, riktigt bra att spela in när man simmar så man kan se om man förbättrar sig och vad man gör fel! En mycket bra investering!!

Mediterar under vatten ;-)     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar