lördag 2 februari 2013

Revansch!!!

Efter den dåliga natten trodde jag att dagen skulle bli helt kass! Ack vad fel jag fick, det blev ett kul snabbpass i bassängen till att börja med! Sen hem och åt lite musli (åt en riktigt liten frukost med tanke på magen) Sen tog jag med mig Fredrik till hundskitsrundan (testbanan 2140m) och efter uppvärmningen kutade jag fem intervaller i bra fart!! Riktigt nöjd att det gick så bra!! Sen joggade vi hem och det blev sammanlagt lite över sexton km. Idag! Blev en lätt lunch och lite vila och sen stack jag ut på min eftermiddagstur på cykeln, tre timmar blev det och en tjugo minuter styrka när jag kom hem. En riktigt bra dag trots allt :-) Nu efter lite middag och en tur till fruturian sitter jag, Patrik, Oscar och Jonas nere vid fiket och surfar lite. I morgon tror jag att jag ska prova på lite öppetvatten simning, ska bli lite spännande!! Natt natt




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar