söndag 10 februari 2013

Söndag och Open Water!

Usch! Det var riktigt kyligt när vi cyklade ner till stranden i dag, men väl i vattnet så blir man ju lite varm av våtdräkten :-) Idag var vi Jag, Patrik, Stefhan och Oscar som simmade fram och tillbaka längs stranden, ja dom andra simmade rakt och fint medan jag simmade som en full säl hahaha! Måste lära mig navigera i vattnet :-) Men det är ju bara andra gången som jag provar öppet vatten så det tar sig nog. Har också köpt en flaska med Listerin som jag kan skölja munnen med efter simningen. (vattnet är så salt att smaken sitter i hela dagen) Sen blev det cykel hem och lunch! Pasta med grönsaker och frukt, några mackor med cashewsmör och nötkräm (inte på samma macka dock) och frukt (banan och päron). Vilade magen en sund innan jag, Patrik och Stefhan stack ut på eftermiddags turen. Nu börjar man också se några pro-tour lag på vägarna, lite kul :-) Blev en tre och enhalv timmars tur idag och när jag kom hem stack jag och Patrik ut och sprang lite. Jag avslutade dagen och denna träningsvecka med ett TRXpass innan det blev middag!
Nu på kvällen har jag suttit och planerat nästa veckas träning, och ska väll hoppa isäng snart! I morgon blir det T3 och den varma bassängen igen (ja varm om man jämför med havet) Natt natt!

 Brrrrrr!!!

 En lite kul bildserie :-)
 Oscar: Var är kameran?

 Stefan (jag) Där!
 Oscar: Var? Stefan: Där!!

Oscar: Ahhh där!!

Härligt gäng!!
Från vänster. Patrik, Stefhan, Stefan och Oscar!!

Ny badad!
Eller nysaltad passar bättre hehe ;-)

 Skölja munnen med Listerin så saltsmaken försvinner :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar