lördag 9 februari 2013

Bra dag!

Oj oj oj vilken ångest jag hade inför löprundan! hahaha fattar inte varför? Och jag fattar inte varför det ska kännas så himla dåligt när man börjar värma upp!? Joggar dom första kilometrarna och det känns som hela kroppen är helt lam. Ända fram tills man ska börja första intervallen släpper det, konstigt! Men men jag körde fem stycken varv på hundskitsrundan (kommer lägga upp en film från rundan när tillfälle ges) och hade ett kontrollerat och jämt tempo med bra fart på alla intervallerna. Alla fem gick inom fem sekunder så det kändes bra. Efter passet körde jag en nerjogg hem och fick i mig lite mat. Gjorde en liten risrätt med ris, (såklart) banan, solroskärnor, avocado och curry, till det blev det två mackor med cashewsmör och avocado. Vilade magen en stund och sen blev det ett lugnt cykelpass, vi blev en trio jag, Oscar och Patrik trampade runt i distansfart. Efter en stund blev jag själv då dom andra inte skulle köra lika långt. När jag kom hem fyllde jag på med lite vätska innan jag och Patrik åkte och handlade, (nu är skåpen fulla igen) sen blev det en halvtimme styrka innan dusch och middag. Gjorde vitlöksbröd idag och vi stekte aubergine med vitlök, salt och peppar jag byggde ihop en hamburgare eller rättare sagt två :-) Det blev lite humus över sen i går så en klick fick det bli till burgarna, gjorde två goda efterrätts mackor med banan och jordgubbar :-) Nu är jag ganska sliten och ska sova! I morgon blir det open water och långcykel :-) Natt natt!!

 Den goda Lunchen!

 Lika god middag
I mellan vitlöksbröden: Aubergine, tomat, avocado, till det lite humus och mer aborigine på sidan :-)

Tog en sväng med borsten och moppen medan jag smälte lunchen :-) 

   Glada grabbar!!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar