måndag 4 februari 2013

Bra start på veckan!

Blev en bra start på denna träningsvecka! Bra sömn, bra simpass, bra cykelpass och ett ordentligt löppass!
Vaknade vid fem tiden i morse och kollade på klockan, tycker att det bästa som finns är när man inte behöver gå upp förrän någon timme senare. Då kan man bara koppla av och troligtvis somnar man igen, vilket jag gjorde och vaknade ännu piggare när klockan ringde :-) Efter att jag hade plockat undan sängen, lagat frukost och kokat kaffe kom Patrik nersmygandes i vanlig ordning. Och i vanlig ordning samma ordväxling! Patrik: Sovit gott? Stefan: Javisst! Själv? Patrik: Självklart! Patrik: Luktar gott! Stefan: Som alltid! hahaha något i den stilen varje morgon :-) Sen sitter vi som ett gammalt par och tittar på varsin dator, äter våran gröt och ibland kommer det någon kommentar att det händer ju inget i världen. Det är så mysigt så!! Efter tio-20 minuter brukar resten av gänget börja trilla ner! Man hinner vila maten lite innan vi sticker ner och simmar :-) För min del körde jag ett lite kortare pass i dag (1500m) men lite mer intensitet. Gick kanon och gick därifrån mycket nöjd :-) Cyklade förbi Affären på vägen hem och handlade lite ingredienser till mitt smör, som jag tillagade efter lunchen. Sen blev det lite vila innan jag hoppade på cykeln och körde ett tröskelpass, kom hem ännu mer nöjd och bytte om lite snabbt, fyllde på med vatten och ut igen! Nu var det löpning på schemat och det blev en lång tur, lite över två mil i hyfsat tempo. Nu efter middagen har ja suttit och försökt klippa ihop en film (eller rättare sagt göra den mindre) som jag tänkte ladda upp här men jag tror det får vänta till i morgon :-) Morgon dagen bjuder på lite lugnare träning tror jag :-) Natt natt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar