måndag 25 februari 2013

Bra start på hård vecka!!

Vaknade i morse med massa energi, även fast för första gången på mycket länge vaknade jag av väckarklockan! Hoppade ur sängen och skuttade ner till köket och gjorde frukost, han äta den med innan Patrik kom ner :-) Sen blev det lite vila innan vi stack till T3 och simmade. Idag blev det 1000 meter insim 1000 meter lite hårdare och sen nerbad och lek med GoPro kameran :-) (hade den på huvudet när jag simmade idag blev ganska intressanta filmer :-)) Efter det cyklade jag hem och började med lunchen, åt lunchen, diskade efter mig och lade mig och vilade en stund. Vid 12,30 stack jag och Patrik ut på cyklarna, Patrik skulle köra lugnt medan jag skulle köra intervaller 4x15 minuter tröskel. Men vi hade sällskap medan jag värmde upp, körde mina intervaller och sen tröck jag ganska hårt hem. Väll tillbaka i huset hoppade jag ur cykelkläderna, på med badbyxor och ett par shorts och iväg ner till stranden! Det var dags för dagens andra simpass nu i Öppet vatten! tyckte det flöt på riktigt bra även där! Sen hade jag riktigt bråttom hem!! (Det var ju seminarier dags) hoppade i duschen, tvättade ur våtdräkten, sköljde upp badbyxor och mössa samt duschade själv. Sen ner i köket lassa upp lite mat och upp på rummet och starta dator och koppla upp mig! Puh var väll några minuter sen men det gjorde inget fick säga mitt och lyssna på dom andra och höra vad dom hade för reflektioner så här långt!! Alltid lika kul! Nu blir det vila resten av kvällen i morgon är en ny dag med nya pass :-) Natt natt

Härlig morgon (låga moln över bergen)
Jepps gud vad smart jag ser ut när jag pluggar ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar