fredag 8 februari 2013

Morgon simning och mat!!

Blev lite sent i säng i går, satt uppe och pluggade medan jag försökte uppdatera min GoPro kamera. Så jag glömde helt bort tiden och när jag tittade till på klockan var den över elva, oj oj tänkte jag och hoppade i bingen (lyckades inte uppdatera kameran häller). I morse vaknade jag ändå pigg och efter mina vanliga bestyr gjorde jag ett nytt försök med kameran, nu fungerade det bättre och jag an nu styra den med iphonen. Fungerar jätte bra och man ser nu också var man filmar eller fotar! Efter frukosten var det T3 och simning som gällde, idag hade jag skrivit ihop ett litet program som jag skulle köra. Började med 500 meter insim, fortsatte med tio stycken femtiometare, tog några tjugofemmor som vila innan jag körde fyra gånger etthundra, och efter det lite nersim. Passet blev fyrtiofem minuter långt och jag han med lite slösurfande innan Oscar var klar jag gjorde honom sällskap till Dino och handlade lite. När vi kom hem stod Patrik och gjorde lite mat! Dagens lunch bjöd på....

Pasta med grönsaker och frukt! (Morot, lök, ärtor, bönor, apelsin, dadlar och nötter såklart)
Som vanligt gjorde jag två mackor, idag blev det cashewsmör, päron, banan, kanel och ringlade lite honung över det hela! Riktigt gått! 


Kul med lite variation i simningen också :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar