onsdag 6 februari 2013

Det mojnade eller inte!

Nja att säga att det mojnade är väll att ljuga, Det blåste som bara den faktiskt men kanske inte lika mycket när jag klättrade uppför berget som när vi åkte till självaste klättringen. Det är ju svårt att köra lugnt och hålla ner pulsen när det lutar åtta procent i snitt i en och enhalv timme :-) Men man får helt enkelt ligga på lätta växlar och bara vispa på. Sen var det i vanlig ordning svinkallt att åka utför! Urs urs urs! När jag kom hem stod det tre timmar på datorn och jag tyckte det räckte för idag, byte om och körde styrka i en halvtimme innan dusch och middag. Har tröttnat lite på allt ris och börjat äta pasta igen, (åt nästan ingen pasta på hela 2012) det är ju så gott!! Middagen bestod av pasta (såklart) med salt och olja, en banan, ett äpple, ett päron, avocado och massa nötter, till detta blev det också två avocado mackor med cashewsmör och till efterrätt två med hasselnötskräm (hemmagjord förstås) och päron awsome!!! Pratade lite med mor och far i går som hade varit på utflykt till Finland. Sen blev det lite plugg innan den vanliga rutinen på kvällen (bädda, stretcha och köra lite med foamroller) Nu på morgonen vaknade jag pigg som en mört, trotts lite bråk med en mygga under natten ;-) Nu är det snart dags att sticka ner till T3 för ett simpass!

Lite stabilitet och styrka :-)
 På tå!
 Rakt knä!
Ända ner och sen upp igen :-)

Nu sticker jag till T3!!!
Ha en bra dag ALLA!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar