fredag 1 februari 2013

Vilken dag!

Det blev ett lite hårdare simpass idag, 3000meter och i lite snabbare tempo än vanligt! Magen var inte riktigt med häller efter frukosten, först trodde jag att jag bara hade ätit en aning för mycket men det var något annat. Efter simningen mådde jag riktigt dåligt och efter lunchen ännu värre, lade mig och sov i två timmar men det hjälpte inte mycket! Vid två tiden stack vi i väg på cyklarna (skulle köra ett trettio minuter test) Kände att simningen hade tagit ganska hårt på mig i dag, också var det magen som inte mådde särskilt bra. Blev ändå ett ganska bra test (inget pers men med tanke på omständigheterna är jag nöjd) Vilade en liten stund när jag kom hem innan jag stack ut och sprang! Då vände sig magen och fick väll inte upp särskilt mycket men en del försvann iaf. Men hade fortfarande mättnadskänslan kvar och efter en timme var jag ganska slut. Kände ändå att någon mat kunde jag inte få i mig! Knappt något att dricka häller, så jag bara tog det lugnt en stund (det var ändå fullt i köket) efter en timme lite drygt kunde jag börja med maten. Idag gjorde vi perronger och bröd (jag passade även på att göra nötkräm och den här gången var det inget socker alls!) och det blev en sen middag med jag fick i mig lite ändå! Nu har jag magknip i stället (den gamla vanliga) så ser inte fram emot natten precis får väll hoppas på några timmars sömn iaf. Och att magen fungerar som den ska i morgon! Natt natt!   


Här är lite bildet från Loro Parque!

 Först några fiskar...
 ..sen några till?!

 Nam Nam mat är gott ;-)

 Naaaaw!

 Plask plask!

 Duktig!

 Dom hoppar högt delfinerna!

 Bra spegel!

 Sjölejons Show!
 Fågel Show! 

 Skalman eller?

 Japp det är skönt i solen ;-)



Jahop även han har varit här! 



Lite fisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar