fredag 1 februari 2013

Djurpark och dåligt internett!


Blev inget inlägg i går! Vårt internett var så dåligt att det inte gick att lägga upp något tyvärr!
Så det kommer ett litet nu istället och så lägger jag upp lite bilder i kväll (om det går :-))

Började min dag i vanlig ordning, ner till T3 och simma! I går var det jag Patrik och Jonas som åkte ner, efter ett tag kom även Oscar. Körde mina 2000meter och cyklade hem, bytte om och sprang en sväng! Efter ett tag kom Peter och hämtade mig., Sen åkte vi till deras hotell och hämtade resten av gänget, och vidare till Loro parque (en djurpark) där vi tittade på massa roliga djur! Blev fyra stycken shower Späckhuggare, delfiner, sjölejon och lite fåglar J Åt den dyraste och sämsta salladen på mycket länge, men i helhet var det en riktigt lyckad dag! Vi avslutade dagen i Santa Cruz där vi shoppade lite (tyvärr inte all frukt som jag hade tänkt köpa och inte han vi till Declhaton häller) Blev lite nöd köp av bananer och ett styrfäste till GoPro kameran! 


Ska försöka ladda upp lite mer bilder under dagen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar