onsdag 30 januari 2013

Lill lördag med haltande cykel!

Låg och grämde mig lite över vurpan i går innan jag somnade, men sen sov jag som en stock! Vaknade innan klockan ringde, upp och göra frukost och dagen till ära blev det inte en utan två koppar kaffe också! Gick riktigt bra att simma idag, och jag passade på att filma lite samt ta lite bilder :-)
Köpte ju en GoPro kamera i lördags och den fungerar ju super!! Blev typ 300 bilder och några filmer från bassängen. Sen cyklade jag hem och gjorde lunch. Passade på att vila lite innan jag stack ut på en 4,5 timmes cykeltur! Har provisorisk lagat cykeln (Tejpat ihop den med en del av en petflaska haha inte den bästa lösningen men det fungerar för stunden) så jag kan trampa runt lite försiktigt på den tills det kommer reservdelar! Men är lite osäker på hur mycket stryk ramen fick i kraschen. Det var riktigt varmt i dag och cykelbrännan blev riktigt förbättrad (så jag får fortsätta att skämmas vid polkanten ;-)) Nu har jag ätit middag och ska ta en promenad ner till Marcadona med Fredrik och Christoffer! I morgon blir det en tur in till Santa Cruz igen, denna gång med Peter! Natt natt

Jag och Fredrik på väg upp i går eftermiddag (Fredrik är den främre)

Som ni ser är tekniken inte direkt fulländad :-) Men har fått mycket positiv respons på det jag har lyckats åstadkomma under den korta tid som jag har simmat! Det värmer riktigt mycket och jag blir bara mer och mer taggad för varje dag som går!! 





 Försök att hålla er för skratt när ni ser brännan, jag har faktiskt svårt att göra det själv!

Tittut! :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar