lördag 5 januari 2013

Blåst, banlöpning och MTB!



Hade tänkt springa lite på stranden i morse, men istället tog jag en lugn morgon. Och vid halv tio cyklade jag. Louise och Patrik ner till T3 för att köra lite intervaller på bana. Tre var lika med 1km. Vi började med en liten uppvärmning på tjugo minuter innan vi satte igång. Det kändes i benen från igår så jag la mig på ett behagligt tempo och körde fem stycken med en minuts vila i mellan. Efter det joggade jag ner en kvart tjugo minuter och satte mig och skrev lite på datorn till Patrik och Louise var klara. Lite lunch blev det sen och vi satt och snackade en stund och tittade på när allt i baren flög omkring (Det blåste halv storm i dag!!) innan jag och Patrik cyklade vidare till Hyper Trebol (typ som ICA supermarket) och handlade lite filtar till resten av gänget som kommer i morgon. Jag ska förresten byta rum igen (men bara för en vecka) nu när vi är fult hus behöver vi rodda lite, och pigg som jag är på mornarna kommer jag sova köksavdelningen J Det kommer bli super det! Som jag ser det borde jag ha det bästa rummet i hela huset! Jag har tv, all elektronik jag kan tänka mig och om jag bir hungrig på natten behöver jag bara sträcka ut armen så har jag något att äta J hehehe bästa rummet alltså! Dessutom är det utan tvekan det största med! Så jag klagar inte! Idag har jag också gjort cashewnötssmör så nu känner jag mig inte så utanför längre J Och riktigt gått blev det med, det är i alla fall något som jag kommer göra massor av när jag kommer hem till Sverige igen! Tog ett par mackor till lunch sen stack jag ut på en MTB runda, ingen jobbig än bara lite teknik uppför och nerför plus några varv på hunskitsrundan där det finns lite kurvor med löst underlag att träna i. När jag kom hem igen höll Vegangänget på att göra pizza och det blev en liten degbit över, den tog jag och gjorde ett pizzabröd av (frågade förstås snällt först) och det blev vegetarisk kebab till middag i kväll. Och till sist blev det lite styrka, eftersom vattnet börjat ta slut tog vi en promenad ner till snabbköpet och köpte allt vatten de hade (ja i 8 liters dunkar iaf.) och så upp för backen igen J Nu ska jag titta på film och vila, imorgon står det distans på schemat blir mellan tre och fem timmar i sadeln och så ska vi ju välkomna dom tre nykomlingarna J Natt natt

Tyvärr inte så mycket roliga bilder i dag! Batteri torsk i kameran :-(

 Vilken kille ;-)

Glada i hågen 
 Hejhå hejhå vi ska till källan gå la lalalala hejhå.....

 Åååhej sådär 16kg på ryggen..

..Och 16 till i händerna puh jobbig backe :-)  


    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar