tisdag 8 januari 2013

En riktigt bra dag!!


Känner mig riktigt bra just nu (när det gäller träning) motivationen är verkligen på topp och fast jag tränar hårt och mycket har jag bra tryck i benen både på cykeln och när det gäller löpningen! Simningen går också riktigt fort fram vilket är toppen!! Tjoho!!

Uppe långt före tuppen, (är ju tvungen att städa undan min säng innan alla kommer ner) Sen blev det frukost och lite småprat innan vi cyklade ner till T3! En riktigt grym morgon blev det med en fin soluppgång över bergen J Gick riktigt bra i poolen i dag och jag körde ca 2500 meter i dag. Tillbringade hela passet i 25:an (mycket skönare, den är lite varmare än 50:ian) Blir alltid så frusen när jag kliver ur poolen så snabbt ner i duschen och värma upp sig lite! Sen cyklade jag hem och gjorde en jätte portion ris (till alla i huset typ), Åt en god lunch och vilade några timmar innan jag stack ut på ett härligt fartpass! Bra känsla igenom hela passet tom. 30 sek spurterna kändes bra (om man gillar att det gör ont i benen ;-)) Blev två timmar sammanlagt och på nedvarvningen tryckte jag i mig en powerbar och resten av sportdrycken som en liten laddning inför kvällen löppass! Mötte upp Patrik och bytte om lite snabbt och ut igen, blev 60 min löpning i bergen riktigt skönt faktiskt och benen svarade fint fast den hårda cyklingen J När vi kom hem efter löpningen rörde vi ihop en pizza deg och gjorde några piroger. Dagens recept: tomatpuré alla Teneriffa style J, banan, avokado, solroskärnor, curry och lite ris. Nam nam! Medan pirogerna stod och drog sig lite och vi väntade på ugnen körde vi lite styrka (mage/rygg) Blev en snabbdusch innan middagen också J Efter middagen fick vi ta en tur ner till snabbköpet och bunkra lite vatten! Nu blir det lite surfande runt bordet (alla sitter med varsin dator) och snart ska jag Zzzz! Natt natt   
 Tidiga i dag :-) 

 Är det inte vackert!!

 Lite kalt på morgonen när vi cyklar till T3!


Tog en smygbild ändå (inga sponsorer syns) jag tror det är ok!

 Pirogbak!!

 Många par skor har vi här!!

 Köttmaffian gjorde lax i ugn luktade himmelskt i köket sen :-)

 Mina vegan piroger!!

 Återigen MOT VATTENKÄLLAN!!!

Och så tar vi promenaden upp igen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar