tisdag 22 januari 2013

Den 10:e mars!!!

Det är då det händer!!
Då ska jag stå på starlinjen på mitt livs första triathlon :-)
En halv-Ironman 1,9km simning, 90km cykling och 20km löpning!
Så det är lite därför jag simtränar så mycket just nu! Jag är grymt taggad för denna tävling och ser verkligen fram emot den!!
Ja nu när detta är sagt så går vi vidare till dag 2 på min vilovecka!

Sov riktigt dåligt i natt! Vaknade varannan timme och vid 4 tiden gav jag upp! Jag gick upp och satte mig vid datorn och gjorde lite nytta i stället :-) Passade på att plugga lite samt skrev lite mail och bara tog det lugnt en stund innan jag gjorde frukost. Sen åkte vi ner till T3 och simmade en stund också hem igen, gjorde lite lunch, vilade lite innan jag, Micke, Patrik och Kristoffer gick ner till det lilla fiket och tog varsin kaffe (ja det blev två för min del). Där passade jag även på att surfa lite och skicka lite mail. Satt kvar en stund efter dom andra hade gått innan jag knallade hem igen. hoppade i cykelkläderna och stack ut på en MTB tur i bergen. Blev 2 timmar i varierat tempo med mycket teknik! Det fick även bli ett corepass i dag. Förvånansvärt pigg är jag också trotts få timmars sömn :-) Jag och Micke tog även en liten kvällspromenad och inhandlade lite ingredienser till ett lite projekt som jag ska prova i morgon. Tänkte göra hemmagjord nötkräm, bara fin choklad och nötter inga tillsatser! Blir kanon det! Natt natt!!  


En kaffe till lunchen!

Lite eftermiddags kaffe!

 Och en till!
och efter den tredje i dag blev jag lite koffeinstinn :-)

 Dagens middag blev Taco!!
Istället för kött blev det kidneybönor med tomatsås och tacokrydda! Annars som vanligt med lite majschips, pitabröd, lök, gurka, majs, paprika samt guacamole. Dock ingen ost! Som vanligt blev det  riktigt gott! 
Patrik är ju en riktigt bra kock han!!! :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar