lördag 19 januari 2013

Lite blåsigt i dag!!

I nat sov jag som en stock, vaknade pigg och utvilad! Trippade upp och in i köket och strosade runt lite i vanlig ordning :-) Gjorde min frukost och sen pluggade jag lite (har redan fått lite materiell) och villade lite till innan det var dags att rulla ner till T3! Idag var det jag, Patrik, Oscar och Marika som representerade svenskarna vid poolen. Som vanligt nu mera blev det lite insimning i 50:ian innan jag hoppade ner i 25:ann efter en liten stund. Körde 10x25 meter i stöten (utan dolme) och det fungerar riktigt bra nu, blev 1500 meter idag + 5-600 insimning. Efter passet väntade jag in Marika och hann med att ringa Micke (min goda vän som kommer ner i morgon) och slösurfa lite. När vi stod och låste upp cyklarna tittade vi ut över havet och det gässade ordentligt där ute! Usch det blir riktigt blåsigt i dag sa vi innan vi rullade hemåt. Hann med att göra lite lunch innan Oscar och Patrik kom hem. Lagom lunch intag idag :-) Vid trettontiden drog jag ut på en fart runda (skulle bli en fart runda! Men med den fina motvinden blev det allt annat än fart haha) Jag fick bita i ordentligt bra för att ta mig framåt :( Blev tre timmar cykel med rätt ansträngning iaf. När jag kom hem såg det ut som jag hade kört grusväg i tre timmar hehe riktigt skitig var jag! Stefhan hade gjort pizzadeg så jag gjorde två smarriga piroger med en liten röra i. Idag blev det (i röran alltså) ris, curry, banan, äpple, avocado, solroskärnor och lite ärtor av något slag :-) nam nam! Blev ett bör med som jag smetade lite cashewsmör på och en appelsin till efterrätt. Nu på kvällen har jag pluggat lite till tvättat lite kläder och ska väll snart sova! I morgon har jag två cykelpass inbokade landsväg på förmiddagen och MTB på eftermiddagen, också kommer ju Micke vid lunch!! Det ska bli grymt kul!! Natt natt!!

Svettig och smutsig :-)

 Goda piroger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar