fredag 11 januari 2013

Det kom lite vatten!

Efter en god natts sömn vaknade jag och kände mig torr som fnöske, Jag låg ju och solade lite i går :-) Blev att smörja in sig lite när jag gick upp (var ju rädd att huden skulle spricka ;-)) Sen i vanlig ordning gjorde jag frukost, och när klockan slog halv åtta bar det iväg till T3! Idag var det morgon städning eller nått i 25:an så jag körde i 50:ian i stället, snacka om att jag har gjort framsteg!! kändes lika lätt som i 25:an förutom att det är lite kallare Brrr :-) En rolig grej var, när jag gick landslaget hälsade dom och sa god morgon på svenska (haha måste se svensk ut eller så är det bara min fina bränna som avslöjar mig haha kul iaf!!) Efter simningen cyklade jag hem och svängde ihop en lunch till mig och Oscar, efter en stund ringde det på dörren och våran vatten leverans kom!! Bara 150 8 liters dunkar :-) Nu har vi vatten för en tag haha och så fick vi ett styrkepass med :-) Tog en cykeltur på eftermiddagen det blev 3 timmar med 4x15 minuter tröskel mitt i, kändes riktigt bra :-) Nu har jag ätit en god middag och ska bara ta det väldigt lugnt resten av kvällen!

Tidig morgon vid poolen, kalt både i luften och i vattnet!
Varje gång jag hoppar ur den får jag springa ner till duschen och stå där och tina i några minuter :-)

Fredrik i full fart att lasta av dunkar!!

150 st dunkar snyggt staplade på bakgården :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar