onsdag 16 januari 2013

Eftermiddagstur MTB!

Jag och Fredrik tog en promenad ner till fruterian för lite proviantering, på vägen dit gick vi förbi en skola där det vid den tiden varje dag är kaos! Det står bilar överalt och mitt i smeten står två poliser och försöker hålla koll på läget (verkar inte som dom har så stor koll tycker jag ;-)) Och varje dag samma visa föräldrar, bilar och barn överallt!! Helt otroligt att det inte händer någon olycka! Jaja man skakar på huvudet och knallar förbi :-) Tycker det är rätt skönt med en liten promenad efter ett tufft träningspass! När vi kom hem hoppade jag i cykelkläderna igen och trampade en liten runda, Patrik skulle springa så jag gled runt med honom en stund innan jag cyklade hem och körde ett snabbt styrks och stabilitetspass och åt en grym middag. Oscar (som det visade sig är kock) hade gjort ett super gott morots och potatismos! Patrik och Oscar stekte varsin fiskfilé medan jag höll veganstilen och gjorde några mackor med mos, solroskärnor, banan, tomat, avocado blev en appelsin och en persimon också :-) ahh klockan är halv åtta snart kan man gå och sova! Natt natt!


 KAOS!!!

Här finns det bra frukt och grönt!

 En beundrarbild på mig själv ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar