tisdag 15 januari 2013

Tungt i går, pigg idag!!

Om jag hade blyben i går? Så hade någon bytt ut dom till kolfiber i dag! Jag var som en ny människa i morse när jag klev upp, lite stelt som vanligt innan man kom igång men annars fungerade allt super! Tog och kortade simningen lite i dag blev 40 minuter men jag körde lite hårdare än vanligt, när jag var klar blev det en snabb spurt ner i duschen (för att tina upp lite) och sen bytte jag om till cykelkläder och trampade hem. Jag la på några watt och tog turen hem som en uppvärmning, väl hemma kastade jag av mig lite kläder och väskan innan jag stack ut på en två timmar MTB runda. Blev bergsträning med mycket sten både nerför och uppför (bra träning både för bål, ben och huvud) Solen stod inte så högt på himmelen så det var massa skuggor som skymde vissa stora stenar (bra träning att snabbt hitta nya vägar eller bra hitta flytet uppför) Det var riktigt kul och jobbigt förstås, i sista nerförkörningen träffade jag dock en sten som punkterade däcket men efter en stund hade Stan´s vätskan tätat och jag fulde på med lite luft och tog mig hem. Blev en snabb lunch innan det var dags att sticka ut igen nu på en distans runda med Patrik, Oscar och Daniel! Blev en tre timmars runda i lagom mystempo :-) När jag kom fyllde jag på med lite mat och dricka vilade en stund innan jag gjorde lite middag! Han också med ett core pass medan riset kokade :-) Nu är det snart läggdags och i morgon väntar nya utmaningar! Natt natt!!
För allas info!!! Här i huset går det åt mellan 2 - 2,5 kg jordnötssmör om dagen!
Galet haha!!     
Smarrig frulle!! Havregrynsgröt med banan, äpple, persimon och kiwi!

Redo för MTB backe!!!

 Tummen upp!!

 Bra spegel i brillorna (X-Kross)
 Upp upp upp!! Med Oscar och Patrik

 Dagens Middag!! Ris med veganchilli nom nom!! och solroskärnor förstås :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar