söndag 6 januari 2013

Dålig natt, bra träningsdag!


Blev lite dåligt med sömn i natt! Hade en liten släng av magknip och som vanligt mitt i natten! Så i två timmar låg jag och kollade på film, sen var det bättre och jag somnade iaf. Vaknade när klockan ringde vid sex tiden och gick ner och gjorde frukost. Sen blev det en löptur och lite mer mat i magen innan vi stack ut på en cykeltur! Distans skulle det bli men jag lämnade gruppen en stund för en 45 – 50 minuters fartintervall innan jag anslöt igen och vi körde vidare uppåt! Gick i ett behagligt tempo fast det lutade upp mot 14% på vissa ställen. Dagens mål var en utsiktsplats där man såg ut över havet åt ena hållet och åt det andra såg man Teide! Så grymt fint!! Efter en liten fotopaus åkte vi vidare och fortsatte uppåt en stund innan vi började dundra ner igen. Blev tre timmar på cykeln, men jag kände mig inte riktigt nöjd så jag tog en löptur till efter cyklingen J Sen blev det en god middag och ett styrkepass efter det. Det har också kommit tre nya familjemedlemmar till huset! Så nu är det fult mist sagt, men det är ju bara mysigt :-)!!
Nu är jag ganska trött och ska snart lägga mig i mitt nya sovrum ;-) I morgon blir det ett nytt simpas och lite löpning samt ett cykelpass på eftermiddagen (tror det blir MTB faktiskt) Natt natt!!

X-Kross!!!! Brown Mirror!!! 
(Det ständiga linsvalet här på ön :-)) 
  
 På väg upp!!

Grym utsikt!!!



Fotobattle :-)


 Dumma moln täcker toppen på Teide!

Sagan om ringen miljö!

 Tror det är körsbärsträd som blommar!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar