fredag 25 januari 2013

Fredag!!

Go frulle!! Havregrynsgröt, en kopp med riktigt fint kaffe och två vitlöksbröd med paprika!

Då var det fredag igen!!! Idag tog jag sovmorgon, och var inte uppe förrän vid halvåtta. Fick med mig Micke och vi gjorde frukost tillsammans och satt och snackade en stund. Patrik, Stefhan, Oscar stack och simmade medan vi andra tog det lugnt :-) vid niotiden gick jag och Micke ner till Marcadona och kollade lite. Det var skönt att bara strosa runt lite, väl hemma igen började jag riva min linjehoj! Vevlagerna lät riktigt dåligt samt lite gnissel här och var. Efter lite kärlek och ett par ny lager blev den som ny igen. Efter lunch stack jag, Fredrik och Patrik ut på en cykeltur (ett maxtest i trettio minuter) trettio minuter uppvärmning, sen kör man trettio minuter i en riktigt hyfsad stigning (ca. 7% i snitt) och ser hur långt man kommer :-) Känns i benen, men ett riktigt kul pass ändå. Efter detta har jag bara tagit det lugnt, ätit lite, vi har tittat på Oprah Vs. Lance Armstrong part 1 och nu blir det lite plugg innan jag ska sova! Just det!! Vi fick en ny och fin tvättmaskin i dag!! Så nu behöver vi inte tvätta i badkaret längre :-) Den är redan inkörd kan man lugnt säga, sedan lunch har den gått i ett! I morgon ska jag och Micke in till stora staden (Santa Cruz) och titta runt lite :-) Men först ska jag hinna med en löptur på morgonen! Natt natt!!

 Äntligen kan vi tvätta igen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar