torsdag 10 januari 2013

Lite vila då!!

Nu har jag kört riktigt hårt några dagar och idag fick det bli recovery och vila! Började dagen med en frulle och lite senare ett löppass med Fredrik på 90 minuter riktigt lugnt, fick ändå en känning i vänster lår (insidan) så jag tog en promenad dom sista km hem. Känner mig lite orolig faktiskt men inget är svullet iaf. Fylde på med lite frukt och en macka med cashewnötssmör innan jag rullade ner till T3. Idag hade jag inte en utan två som stod och kollade på hur jag simmade, och efter några nya övningar började det se bra ut (detta från dom som tittade på :-)) och jag tyckte det kändes mycket bättre också!!
Nu har jag solat ätit lite lunch (matlåda) och hängt med Jenni, Stefhan och Tom (mina privata simlärare ;-)) Man har det ju ganska bra ändå!!! Nu i skrivandes stund sitter jag i cafeterian på T3 och bara njuter av resten av min vilodag (blir nog kvar här ett tag) i kväll ska jag köra lite renovering av cyklarna tänkte jag :-) Kanske hinner med ett blogginlägg till med lite tur :-) Trevlig dag!!

Redo för Recovery löparrunda!!

Detta är livet!!

 Fin utsikt här!!

X-Kross After sport frame!!!
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar