måndag 28 januari 2013

Seg början bra slut!!


Vaknade utvilad men seg på samma gång (hur man nu kan vara det ;-)), tog det riktigt lugnt i bassängen i dag. Körde bara 20 minuter innan jag gick upp och duschade! Satte mig i kafeterian och pillade med datorn i stället, passade på att planera veckans träning J I går kom Peter på besök (en god vän) han bor inte med oss utan på ett hotell som tyvärr ligger på andra sidan ön. Dock har han en hyrbil så vi kommer nog ses några gånger innan han åker hem ;-) Jag följe med honom och hans gäng till en restaurang men jag hade ju redan ätit så det fick bli en vatten för min del! Var riktigt trött när han släppte av mig igår kväll och somnade så fort huvudet landade på kudden!

Nu är jag också anmäld till både EM i duathlon som går i Holland och Santa Crus Trifestival (halv Ironman) som går 10 mars, Känns riktigt spännande!! Var också ute och testade lite tempo i går (har lånat ett par tempo pinnar av min vän Micke) hade nästan glömt bort hur kul det är med tempo!! Låg och köttade en 90 minuter och tyckte det fungerade bra även med linjecykeln J Längtar så efter min nya tempomaskin!!

Nu på eftermiddagen har jag hunnit med ett cykelpass och ett löppass! Idag hade vi riktigt bra väder!! Sol och varmt, med en skön bris från havet J Tog en tur till affären och handlade, och dum som man är alldeles för mycket!! Hahaha jäklar vad tungt det var att bära allt upp till huset! Men men som Patrik sa! Du får skylla dig själv J  Nu på kvällen har jag pluggat och varit med i ett webseminarium vilket var riktigt kul!! Snart ska jag nog sova är ganska trött efter dagens träning J Har ju flyttat tillbaka till köket också (sover så grymt bra där!!) Natt natt

I morse låg det lite tunna moln vid bergen!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar