tisdag 1 januari 2013

Nyårsdagen!


Konstigt nog vaknade jag vid 5 rycket och var hur pigg som helst, låg och drog mig till 6 innan jag tröttnade och gick upp. Gjorde en god frukost slog på tv:n och bara tog det lugnt! Vid nio tiden stack jag ut och sprang, tog en sväng ner till stranden och där blev det några vändor, det är så härligt att springa när solen är påväg upp och det ända man hör är vågorna (ja just i dag hördes lite harklanden och andra otrevliga ljud med från bakfulla turister som inte hittat hem än Jhihi). Efter en stund på stranden kom Patrik, Stefhan och Jenni som skulle simma openwater. Patrik skrek i vanlig ordning ”också FRAM med höften!! Hahaha” Det såg riktigt härligt ut när de simmade längs stranden J får testa det framöver! Fick ihop 2 timmar med löpning och när jag kom hem blev det lite lunch och vila.
Vid 14 tiden stack vi ut på en cykelrunda, var faktiskt lite småkyligt och en bit upp i stigningen fick jag klä på mig lite. Brrr vad kalt det var på nervägen och fick pressa på riktigt ordentlig för att hålla lite värme. Väl nere blev det lite behagligare och jag kunde ta av arm värmarna iaf. Jag skarvade på lite och fick ihop 3 timmar distans cykel. Nu efter en god middag ska jag bara slappa resten av kvällen! Blir tidigt i säng, ska upp tidigt så jag hinner äta frukost innan vi sticker till simningen vilket ska bli riktigt spännande J Mer om det i morgon tjingeling!  


 Två bilder från taket i går kväll :-)
(Måste säga att dom är punktliga här nere inte en raketföre midnatt, imponerande!!)

 Morgon mys :-)

 Cyklade förbi en vingård idag (syns knappt men ändå!)

Molnigt och lita småkyligt på dom högre höjderna, men solen lös då och då och det var ju ganska fint utöver havet :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar