lördag 26 januari 2013

Lördag i Santa Cruz!


Jag började dagen med en joggingtur vid sextiden, sen blev det en snabbdusch och en god frukost. Jag och Micke packade ihop lite saker och knallade iväg till busstationen, även busschaufförerna kör som biltjuvar här nere haha man fick verkligen hålla i sig ibland! Efter en och en halv timme var vi framme i huvudstaden! Väl där gick vi mest runt och bara tittade, stannade då och då för en liten kaffepaus J Blev en hel del bilder på massa roliga hus, kyrkor, kryddstånd, parker och bara lite ploj J Köpte även en leksak till mig själv, som jag hoppas ska krydda min blogg lite extra!! Lägger upp lite bilder i morgon! Men här kommer några iaf. :-)

På bussen!!

Kaffepaus!!

Kryddor i massor!!

 Färgglad spårvagn! 

    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar