måndag 7 januari 2013

Ännu en bra träningsdag!!


Sov ju riktigt bra på kuddar från soffan och en yogamatta, lite oroligt kanske men det är nog ovana bara J kändes riktigt bra i kroppen i morse iaf. J
Blev lite omkastning på passen i dag! Började med ett löppass med Fredrik tidigt på morgonen, grymt fint att springa in dagen nere på stranden! När jag kom hem hoppade jag snabbt i cykelbyxorna och spurtade ner till T3, det var dags för lite simning. När jag kom dit var det massa gulblåa tröjor överallt!? Och det visade sig att Svenska simlandslaget var på platts! Kul tänkte jag och gick fram till några tränare och frågade snällt om jag kunde ta några bilder J Det gick bra sa de! Frågade också om jag fick lägga upp de på min blogg? Då började de skruva lite på sig och tittade oroligt bort mot polen, Svaret blev faktiskt nej! (det berodde på att alla inte hade rätt kläder på sig) Men men det respekterar jag och lägger inte upp några bilder från polen idag.
Fick lite råd och tipps från poolkanten i dag, Stefhan, Tom och Patrik gav lite hintar vad jag skulle tänka på. Simmade i 25:an i dag kändes faktiskt mycket bättre! Och det går bara bättre och bättre så jag tror detta kan blir riktigt bra! Efter simmpasset spurtade jag hem och åt lunch, lite vila han jag med också innan jag och Patrik stack iväg på en cykeltur. Två timmar lång blev turen, efter passet stack vi ner och köpte frukt och havregryn (typ 6kg havregryn)hahaha vi tömde hyllan J Sen blev det hem och cykelbyte för min del hoppade på MTB:n och körde ett bergspass grymt kul!! Både tufft uppåt men lika tufft neråt med stora stenar och löst underlag BRA TRÄNING!!! Väl hemma igen blev det en skön dusch innan jag började med middagen, på menyn idag stod: Stektris med morötter och curry, till detta blev det kikärtsbiffar (de hade Louise gjort) och jag la till lite solroskärnor och en avokado. Nu är jag mätt och belåten och sitter runt det runda teknikbordet och skriver mail och bloggar J Ny dag i morgon med massa träning!! Natt natt!    

Teknikbordet :-) 

Min bädd!!

Lite dåligt med bilder i dag men ska bättra mig till i morgon :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar