måndag 21 januari 2013

Bra början på viloveckan!


Uppe med tuppen som vanligt, hack i häl kom Micke och jag fick sällskap i köket! Vi gjorde en god gröt frukost och sen drog jag ner och simmade medan Micke tog en lång promenad. Fick ett bra pass i dag och körde helt utan dolmen hela passet! Gick jätte bra!! J Cyklade hem och mötte upp Micke och vi gjorde lite lunch och tittade lite på tv en stund, sen tog vi en litet tur nere på byn. Jag visade Marcadona och sen tog vi en sväng ner till stranden och tillbaka igen. Det blev också lite shopping (de hade rea på Intersport) så jag kom hem med ett par nya Speedos och Micke med ett par löparshorts och ett par strumpor. Vi tog också en lite löpartur på sena eftermiddagen (då jag passade på att lyssna på lite ljud filer från skolan) och jag körde lite löpskolning med Micke! Han lär sig snabbt ska jag säga! Riktigt imponerad faktiskt! J (jag har ju haft riktigt bra lärare själv här nere Fredrik och Patrik som har drillat mig i en månad nu) Efter löppasset blev det lite stabilitetsövningar och stretch innan vi fick middag.

På menyn i dag!
Tjockpannkaka (stekt i panna) utan ägg så alla kunde äta den J
Till detta blev det hemmagjord bananglass! aha tänker ni han ska ju inte äta godis, glass osv. Men denna glass är gjord på banan som man skivar och fryser, sen efter ett tag kör man den i mixern med lite mjölk (havremjökl) och vips bananglass och riktigt god var den också!! Och utan några tillsatser!!!

Nu står Micke och diskar medan jag bloggar, sen ska jag plugga lite till och sen blir det nog en liten film innan det är dags att sova! Natt natt!


Lite bilder på den lilla städ roboten!

Mörka moln över bergen :-( 

 Dom har grymma tårtor här nere, med massa roliga motiv på! :-)
Lite bilder från stranden!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar