lördag 12 januari 2013

Bra cykeltur!

Ja min cykeltur ja? körde 47:an fram och tillbaka några varv, bra tempo och riktigt slutkörd när jag kom hem en timme försenad :-) Enligt hörsägen såg jag lite härjad ut hehe, det var precis som jag kände mig! Nu efter en varmdusch och lite mat i magen tror känns det bättre :-) Hade lite ångest när jag cyklade hem (jag skulle ju göra middag i kväll) och så var jag ju sen hem :( så jag tittade lite försiktigt in i köket och bad om ursäkt. Det var lugnt sa alla och jag gör middag i morgon istället :-) Allt är klart iaf. ska bara steka lite lök, svamp och kryddor sen ner med allt i mixen tillsammans med kidneybönorna så man får en smet och sen steker man dom :-) nomenomenom!! I morgon ska jag nog göra lite mer cashewnötssmör (det börjar ta slut) men först ska vi ut och cykla lite, det blir en långtur på några timmar. Tar och kör styrkepasset efter det istället, hade ingen lust i kväll! Ingen simning i morgon häller eftersom T3 är stängt och jag känner mig inte mogen för open water än! Nu blir det lite slö surfning innan sängen, ja jag ska ju göra min hustomtesysslor innan jag ska sova! :-) I morgon lämnar en av mina simtränare oss! Jenni åker hem till kalla Sverige, tråkigt!! kommer bli tomt när hon är borta :( Blir ensamt på morgnarna när hon åker! Jag får se till att Patrik och Oscar kommer ner lite tidigare ;-) hihi. Jaja det löser sig :-) nä nu får det vara nog för idag! Natt natt!! Zzzz gott!

Idag var det kvalitetsträning så jag tog inte några bilder från dagens cykelpass!

Men några hemifrån blev det dock! 

Utsikten från min plats på golvet!!
Triathletenerna runt det rektangulära teknikbordet ;-)   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar