onsdag 9 januari 2013

Löpningen går framåt!!

Jajjemen jag var uppe kvart i sex i morse igen! :-) Städade undan min säng och började göra frukost, hann nästan börja äta innan förste man kom ner, (och det var ingen man häller) Jenni skulle ut och springa lite innan frukosten, efter henne kom Patrik i vanlig ordning, eller inte föresten för Patrik brukar komma ner innan Jenni. Ja ja nu har jag skämtat klart :-) Nu till dagen i stort!
 
I morse var det riktigt kyligt när vi cyklade till T3! Men efter att solen hade gott upp blev det riktigt bra väder och varmt!! Det blev den vanliga timmen i plurret sen fort ner i duschen (inte bara för att varma mig denna gång) jag skulle spring intervaller 4x hundskit ;-) (4 x 2140meter hundskitsrunda) Så när jag kom hem satt Fredrik, Tom och Stefhan och väntade, ett snabbt ombyte och sen iväg! Blev lite uppvärmning och sen INTERVALLERNA!! Gick riktigt bra! 4 jämna och fina intervaller och lite nervarv på det. Känns riktigt bra att löpningen går bra nu och med tanke på simningen innan så är jag riktigt nöjd! När vi kom hem blev det en god lunch och vila i ett par timmar, Sen blev det ett cykelpass, lugnt skulle det gå! hmm gick kanske inte i ett lugnt distanstempo men benen var med mig så det gick som smort :-) Körde lite stabilitetsövningar innan Middagen och han med en dusch också.

Vädret blev somsagt riktigt bra underdagen sol och varmt och knappt ett moln på himmelen! Sen var det ganska bra vindar, Det har blåst riktigt kala vindar några dagar nu men i dag var dom ljumna och sköna :-)

Apropå mat ja? Nu har jag ätit veganmat i en vecka och tycker det fungerar riktigt bra! Kommer nog lägga till ett ägg då och då men inget mer :-) Snart ska jag Zzzz Natt natt!!

Varje morgon (nästan)

Lite bilder från sadeln 





 Varje dag seglar dom över oss :-)


 Snygga dom är!!

 Man såg ända till toppen idag!
Det var nästan så varmt att man inte behövde extrakläder på vägen ner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar