fredag 8 februari 2013

Fredagsmys!

Jag spinner vidare där jag slutade vid lunchen ungefär :-) Blev två timmar vila efter maten innan det var dags att hoppa på cykeln, tre gånger femton minuter tröskel stod på schemat! Som vanligt en lång uppvärmning till min testbacke :-) mellan fyrtiofem till femtio minuter tar det dit, och varje gång jag trampar dit känns kroppen och benen kass, idag var inget undantag häller! Inte så konstigt med tanke på gårdagens dubbelsimning och löppas, sen var det ju ett ganska så hårt pass i bassängen idag med :-) Tänkte inte mer på det utan koncentrerade mig på det jag skulle göra! Körde igenom alla tre intervallerna och det gick ju kanon! Sen blev det lite tempo träning på vägen hem, och ett snabbt ombyte och ut på en löprunda (fick med mig Fredrik och Patrik också) Patrik skulle köra snabbdistans medan jag och Fredrik joggade i distansfart :-) Grymt skönt att bara jogga ur benen efter hård cykling! Blev tretton kilometer när vi kom hem, blev det ett snabbt styrkepass innan jag började med maten.

Dagens middag!
Pannkaksbröd med hemmagjord hommus, frukt och grönt!
Blev en stor brödbit och på ena halvan hommus och på den andra cashewsmör, på toppen avocado och tomat samt solroskärnor!
Tog en tallrik med fruktsallad också!
Til efterrätt blev det en brödbit med nötkräm, banan, jordgubbar, kanel och lite honung över det :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar