onsdag 20 februari 2013

Santa Cruz igen!!

Idag blev det en tidig morgon! Uppe vid sex rycket, och satte på en kanna med kaffe :-) Sen blev det lite surfande på datorn inna jag, Stefhan och Patrik stack ut på en joggingtur. Det blev nittio minuter och sen en snabbdusch och frukost innan vi åkte iväg till stora staden! Målet med turen var att åka förbi Dechlaton, kolla in banan som vi ska tävla på den 10:e, köpa massa frukt på en marknad mitt i stan och kolla lite allmänt i dom stora varuhusen :-) Det blev lie shopping och några roliga prylar fick jag med hem! (mer om det i morgon) Fick ett packet i dag med som jag också kommer berätta mer om i morgon :-) Efter storstan blev det lite handlande eller storhandlande kanske man ska säga!! Vi passade på när vi hade en bil :-) Vad sägs om 16kg musli (jag och Patrik gör ju av med en del :-)) 10kg ris, 22liter mjölk 15kg frukt osv. Ja och detta är ju bara till mig och Patrik :-) hahaha vi köpte också lite vatten typ 16 dunkar (man kan lugnt säga att bilen gick på knäna hem :-)) Nä nu blire nog sängen! i morgon börjar jag dagen med simning sen får vi se hur den fortsätter :-) Natt natt

Morgon kaffe!

  Hmm musli är gott :-)
Räserbilen!

Shoppa shoppa :-)

Letar efter banan :-)

Här ska vi simma! Ja inte bland båtarna hoppas jag ;-)

Köttigt värre!!

Full bil :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar