torsdag 21 februari 2013

Bra dag idag!!

Som jag avslutade i går var jag uppe tidigt i morse och åt en stadig frukost, för att sedan cykla ner till T3. Idag körde jag 500 meter insim 10x50 meter start 1 minut sedan 250 nerbad, också blev det 5x100 meter start 2,10 och 750 meter nerbad och duschen efter det :-) En liten kul grej var att idag cyklade vi allesammans tillbaka hem just tillsammans (har aldrig hänt förut :-)) Blev en liten lunch hemma och vila i några timmar, sen stack jag och Patrik iväg och körde vårt 30 minuters test (30 minuter och det gäller att komma så långt som möjligt) Jobbigt men kul, och jag satte nytt personbästa dagen till ära!! Kul att cyklingen går frammått den med :-) Avslutade dagen med styrka och lite lek med gummiband (Oscar och Patrik visade lite simövningar) Det blev också en riktigt god middag idag!!

Det blev burgare med hemmagjort bröd, aubergine, lök, och humus!! Supergott!!

I brödet hade jag...
Oliver, soltorkade tomater, färska tomater, vitlök, salt och peppar!
Degen bestod av...
Lite olja, grovt mjöl, vatten, bakpulver och havregryn!
Blev inget stekbröd idag utan körde in bullarna i ugnen (blev kanon)
Lite bilder från bassängen!!

 Tränade lite voltvändningar idag! Hahahaha jaja det kan ju bara bli bättre :-) 

 Fick packet i går!! En våtdräkt och en grym väska att frakta den i :-)

 Det kom också två badmössor!
Sen blev det ju lite shopping i går! Lite prylar till GoPro:n, en ny rakapparat (min gick sönder), två par löparlinnen, två par löparshorts och lita annat småt och gått :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar