söndag 3 februari 2013

Skönt slut på söndagen!

Tog en promenad till Dino (Hyper Dino) och handlade lite, det var helt galet mycket folk där!! Plockade snabbt ihop det jag skulle ha och ställde mig i kön, det tog nästan en halvtimme innan jag var framme vid kassan! galet! Men men jag kom ju fram iaf. :-) Jag hittade en supergod sojamjölk som knappt hade något socker i, dessutom var den billig så jag provade den och som sagt riktigt god :-) Efter en lugn promenad hem putsade jag lite på MTB:n och monterade GoPro kameran innan jag stack ut på en tur. Körde min runda upp i bergen och sen blev det några spurter innan jag avslutade med en ny runda i bergen. Två timmar blev det och när jag kom hem avslutade jag dagens träning med styrka. Patrik och Oscar gjorde en supergod gryta i dag!! Kidneybönor, morötter, lök, paprika och tomatofritto (den goda tomatsåsen vi intar i massor hehe) till detta blev det couscous, och jag la till min vanliga avocado och solroskärnor. Nu sitter jag och planerar nästa veckas träning och ska passa på att plugga lite med innan det blir sängen. Natt natt!

 På språng till Dino för att handla!

 Något åt det här hållet kommer jag se ut vid starten den 10:onde mars!

Ännu en har givit vika för hårtrimmen, bra där Oscar!! :-) 
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar