söndag 17 februari 2013

Sköna söndag!

Klev upp tidigt (eller i vanlig tid 5,30) och gjorde frukost, sen strosade jag runt lite och innan vi stack ner till stranden. Det var riktigt kyligt när vi cyklade ner och vattnet kändes lite kallare än det brukar med! Låg i ca 50 minuter fick väll ihop en 2000 meter, Sen var jag riktigt slut i axlarna igen (våtdräkten tar på en lite extra) Sen kommer nästa moment duscha av sig saltvattnet i KALLVATTEN!! Brrrrr!! Min taniga kropp med noll procent underhudsfett gillar inte detta ;-) Men det får gå hehe. Sen blev det cykel hem och ombyte till just CYKEL! :-) Hade ett lite halvhårt pass på schemat och tänkte köra igenom det i tempoställning, provade lite olika inställningar på sadeln med (tror jag har hittat en som fungerar bra nu). Efter en stund mötte jag upp Patrik och hängde på honom en stund, blev en 3,5 timmars tur innan jag var hemma igen. Åt en sen lunch, och tog en promenad till Dino och köpte lite jordgubbar bland annat :-) Sen har jag hunnit med att städa och nu ska jag köra lite styrka! Vi får se vad det blir för spännande till middag idag men något gott tror jag säkert att det blir :-)

 Fin men lite kylig morgon!

 Då var det dags!

Redo!?

Mot duschen (den svinkalla) men först...

..Skölja munnen!!

 Kalldusch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar