tisdag 12 februari 2013

Hårt på cykeln + Saucony test run :-)


Som jag skrev tidigare idag, det blev en riktigt mysig morgon med tända ljus och varsin Applebook J Sen bar det av ner till T3 för lite simning, det har varit en hel del folk där på sistone och dagen till ära var faktiskt självaste Therese Alshammar på besök! Hahaha när jag klev ur polen tittade hon på mig vände sig till en av dom som hon var där med och sa något i stil med ”what a bike burne” hahaha lite kul (men det är en riktigt snygg cykelbränna J) När jag kom hem började jag med lunchen, och sen tog jag en stunds vila ute på bakgården. Vid halvett tiden drog jag, Patrik och Stefhan ut på en cykeltur, för min del stod det tröskelintervaller på schemat fyra stycken femton minutare. Benan kändes ganska dåliga om jag ska vara ärlig J tror att monsterpasset (nio gånger hundskitsrundan) satt kvar i benen. Det blev ju inget pers. Direkt men det var inte häller dåligt, så jag är faktiskt nöjd (ett riktigt bra pannbenspass) Jag och Patrik tog en joggingrunda när vi kom hem från cyklingen och jag passade på att testa nya skorna!! Dom satt som handsken! Inget skav eller så och kändes jätte bra att springa med (även på grus och stenigt underlag) mycket nöjd! Nu efter middagen är jag riktigt trött och ska väll ta å sova lite tror jag! I morgon ska jag nog simma i havet och sen ett riktigt köttigt cykelpass innan löpning och styrka J blir nog en bra dag! Natt natt

Inkörda! Men vad dammiga dom blev :-(

Dagens middag (en repris från igår) Fortfarande riktigt gått!
Dagens bröd: Banan, morot och kanel toppat med cashewsmör, avocado och tomat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar