lördag 23 februari 2013

Snabbt inlägg!!

Ja det blev lite sent idag så jag skriver några rader och fortsätter i morgon :-) Dagen i korthet! Började med Simning 500 meter insim, 1000meter med dolme (bara armar) 250 bad 5x50 meter start 1,05, lite skovel simning och lite nerbad på det! Fick ihop en 3000 meter idag! Sen rullade jag hem och fixade lunchen, åt lite lunch och sov några timmar innan jag och Patrik stack ut på ett köttigt fartpass 1,45 hård körning och med uppvärmning och nerrull blev det 3 timmar innan vi var hemma igen. Idag har vi också firat Stefhan som fyllde år!!! Hurra hurra hurra!!!! Vi har gjort en av dom godaste middagar som jag har ätit och till den blev det DEN godaste äppelkakan som jag någonsin har ätit!!!! Och allt Vegan!! Mer om dessa maträtter samt lite bilder från kalaset kommer i morgon!! Nu ska jag sova! Natt natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar