fredag 29 mars 2013

Långfredag...

.. och en ganska slö start på mitt mini träningsläger här på landet. Var uppe med tuppen och gjorde lite frukost, sen började jag bygga om vardagsrummet till ett litet gym ;-) (till mammas och pappas förtret hihihi) Blev några timmars vila på maten innan jag hoppade upp på monarken för ett litet halv lugnt pass. Sen bytte jag om och stack ut och sprang en stund, fy vad kalt det ääääär!!! Jag blir tokig!! Det är tusen gånger bättre att springa inomhus (fast man dör av tristess) än att springa i denna kyla, benen stelnar ju till som pinnar usch och tvi och blää :-) jaja det blev en timme iaf. I strax över 4 tempo. När jag kom hem blev det lite stretch och lite lek med gummibanden, in i duschen och tröck i mig några mackor med cashewsmör, potatis, och banan (en ny favorit) nam nam :-) innan vi for in till Grisslehamn ! Ganska kul att sitta och titta på spektaklet (massa fulla människor som gör en heldel roliga saker hihahe) På vägen hem hade vi bokat bord i a la carten, mor, far och Åsa åt skagen toast till förrätt och lamfilé till varmrätt. Jag däremot åt en riktigt god sallad till förrätt och en ännu godare gryta (röda & gröna linser, morötter, kokosmjölk och rödcurry till det fick jag grillade grönsaker och lite svamp) smaskens! En kopp kaffe på det som pricken över i:t :-) Sen var det bara att titta vidare på dom nu ännu fullare med passagerarna och fnissa lite innan det var dags att kliva av :-) Nu efter lite corestyrka och  kvällsmat ska jag snart sova, i morgonbitti blir det en tidig start (monarkpass innan frukost) och en tur till grisslehamn för lite proviantering. Ska försök springa ett distanspass i morgon (om jag pallar längre än en timme) får springa i täckbyxor annars hehehe :-) jaja det var väll lite av dagens bravader! Natt natt!
Uppvärmning, tio minuter senare var jag plaskblöt :-)
(På datorn Ironman inspiration :-))   
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar